Jak powstała idea wspólnego projektu Stali Gorzów i Browaru Witnica „smak lubuskiego żużla”?
W ramach współpracy ze Stalą Gorzów zrealizowaliśmy dotychczas z sukcesem kilka kreatywnych projektów. Dla przykładu stworzyliśmy limitowaną edycję piwa „75” z wizerunkami „Legend Stali Gorzów” na kapslach. Wykonaliśmy unikatowy kalendarz 2023, w którym zawodnicy prezentują proces powstawania piwa a zdjęcia sesyjne wykonano we wnętrzach Browaru Witnica. Współpraca pomiędzy klubem a Browarem jest owocna i korzystna dla obu stron, dlatego trzeba pójść za ciosem... - powiedział Krzysztof Czyrka Browar Witnica.
🔴 Żużel nie tylko na stadionie i w telewizji
Jak się okazało „Smak lubuskiego żużla” to autorski pomysł Prezesa Stali Gorzów Waldemara Sadowskiego. Co konkretnie kryje się pod nazwą „smak lubuskiego żużla”?
Najprościej ujmując, „Smak lubuskiego żużla” to możliwość poznania całego procesu tworzenia żużla „od kuchni”, widziany oczami osób, które nasz gorzowski żużel robią. Po pierwsze formuła przewiduje poznanie i krótkie prelekcje osób, które odpowiadają za poszczególne etapy widowiska żużlowego. Zatem będzie można usłyszeć jaką rolę pełni i za co odpowiada, np. toromistrz, mechanicy, trenerzy czy zawodnicy, a także inne osobowości żużla gorzowskiego. Jednak to nie wszystko. Planujemy także rundę pytań od kibiców do tych osób, więc warto przyjść przygotowanym. Poza tym projekt przewiduje szereg atrakcji dla najmłodszych kibiców, tzn. różnorodne zabawy związane z żużlem. Kibice pełnoletni mogą liczyć na konkursy i zabawy przygotowane przez Browar Witnica. Zamierzamy uruchomi telebim, na którym będzie można jednocześnie śledzić przebieg zawodów innych drużyn, jeśli będą się odbywały w tym czasie. Zaoferujemy także pakiet rabatów związanych z wcześniejszym przybyciem do strefy SLŻ w zakresie spożywania napojów, potraw i oczywiście Lubuskiego piwa oraz Lubuskiej wody mineralnej, która będzie nowością w portfolio naszego asortymentu w tym sezonie - Krzysztof Czyrka.
Czy to oznacza, Browar Witnica pozostaje partnerem Stali Gorzów w kolejnym sezonie?
Zdecydowanie. Zmienia się nieco nasza rola. Zostaliśmy operatorem stadionu. Dlatego mamy ambicje podnieść dotychczasowy standard obsługi klienta. Tego oczekuje od nas. Prezes klubu Waldemar Sadowski, ale także my od siebie. Stawiamy przede wszystkim na jakość i sprawność obsługi klienta. Mamy duże doświadczenie w tym zakresie. Słowo jakość rozumiemy wielowymiarowo, od produktu, który będzie oferowany, czyli piwo Lubuskie, woda Lubuska poprzez obsługę cateringową jak również wizualizację stoisk i ich oznakowanie. Chcemy, aby wszystko było na jak najwyższym poziomie - Krzysztof Czyrka.
🔴 Wysoka skuteczność przyjezdnych nie pozostawiła złudzeń
Czy jest jakiś pomysł na rozładowanie kolejek?
Owszem. Widzimy takie rozwiązania. Na koronie stadionu zwiększymy ilość punktów sprzedażowych. Totalną nowością będzie utworzenie stoisk „Express” pomiędzy punktami z pełną gastronomią. Będzie tam można zakupić w ekspresowym tempie piwo Lubuskie i napoje, co nie oznacza, że stanowiska z pełna gastronomią będą obsługiwane wolno − nic z tych rzeczy. Dodatkowo planujemy uruchomienie sprzedaży poprzez hostessy, co już testowaliśmy w ubiegłym sezonie - Krzysztof Czyrka.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Gościem programu #autorozmowni był wyjątkowy człowiek Lech Piasecki — polski kolarz szosowy i torowy, mistrz świata amatorów i zawodowców, zwycięzca Wyścigu Pokoju, pięciu etapów w Giro d’Italia, lider Tour de France.
Napisz komentarz
Komentarze