Przejazd rozpoczął się od Bogdańca, przez Gorzów do Deszczna i dalej, do Przytocznej i Wierzbna. W trakcie przejazdu zespół projektantów kolejarzy z - PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Zakładu Linii Kolejowych w Zielonej Górze, Centrali PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie oraz Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Region Zachodni w Poznaniu - zapoznawał się ze stanem infrastruktury kolejowej.
Wszystko po to, by przygotować się do działań inwestycyjnych w ramach projektów, które są priorytetowe dla poprawy infrastruktury kolejowej w naszym regionie.
Nasze uczestnictwo w inspekcji to dobra okazja, by porozmawiać z kolejowymi specjalistami na temat planowanej linii komunikacyjnej Gorzów Wlkp. Strefa Ekonomiczna – Gorzów Wlkp. - Skwierzyna – Międzychód – Poznań, czyli również na stworzeniu linii do strefy ekonomicznej. Ten projekt wiąże sie z częściową odbudową linii nr 415, w ramach programu Kolej Plus. Ale chodzi nam również o odbudowę ładowni na stacji Gorzów Wlkp. Wieprzyce, o częściową modernizację infrastruktury na stacji Gorzów, o budowę przystanku Gorzów Wlkp. Zachód i o sprawdzenie zakresu prac na linii Gorzów Wlkp. - Skwierzyna – Międzyrzecz. Ta linia to część przyszłej Magistrali Zachodniej - powiedział prezydent Jacek Wójcicki.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Zobacz też:
Napisz komentarz
Komentarze