Daniel Frąc projektując budynek Filharmonii Gorzowskiej założył, że kasa biletowa znajdować się będzie na jego froncie. Pomimo oddzielania architektonicznego przedsionka foyer i zlokalizowanej tam kasy, infrastruktura techniczna była pierwotnie ściśle powiązana z potężną kubaturą głównego foyer. Aby utrzymać podstawowe warunki bhp dla kasjerek i klientów, każdorazowo konieczne było uruchamianie potężnych systemów technicznych, co generowało duże koszty.
Od początku istnienia Filharmonii kasa funkcjonowała sezonowo w innym pomieszczeniu. Natomiast w 2015 roku podjęto decyzję o przeniesieniu stanowisk na stałe do pomieszczenia znajdującego się obok korytarza prowadzącego do części administracyjnej.
Zobacz też:
Bardzo często nasi klienci, zwłaszcza ci, którzy odwiedzali nas po raz pierwszy, mieli problem ze znalezieniem kasy. Teraz, po bilet trafi już bez problemu każdy. Wystarczy przekroczyć próg budynku i po lewej stronie zlokalizowane są dwa stanowiska kasowe – powiedziała Edyta Molska, kierownik marketingu.
Pod koniec ubiegłego roku przeprowadzony został remont, który miał na celu przede wszystkim podłączenie odrębnego oświetlenia i klimatyzacji oraz wydzielenie pomieszczenia od pozostałej części foyer. Remont został dofinansowany z budżetu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego. Przy okazji zmodernizowano także główne drzwi do budynku.
Olbrzymie i bardzo ciężkie drzwi sprawiały problem wielu osobom, zwłaszcza starszym i niepełnosprawnym. Teraz będą otwierać się automatycznie, za pomocą siłownika. Nie będą już wymagać użycia dużej siły.
Filharmonia zaprasza już do nowego punktu obsługi. Godziny otwarcia pozostają bez zmian, tj. od wtorku do piątku od 12:00 do 17:00 oraz godzinę przed każdym koncertem.
Nadal funkcjonuje internetowa sprzedaż biletów, z której można skorzystać poprzez stronę internetową Filharmonii.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Zobacz też:
Napisz komentarz
Komentarze