Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
środa, 25 września 2024 02:28
Reklama

Okno św. Mikołaja

Choć pierwsze wydarzenia z kampanii „Gorzów blisko świat” zaplanowane są na sobotę 2 grudnia, to oficjalnie kampania rusza już 1 grudnia br.
Okno św. Mikołaja

Autor: Jan Wojtanowski

Źródło: Facebook / Gorzów

Od 1 grudnia organizatorzy czekają na świąteczne „rolki” w zabawie „Okno świętego Mikołaja”, które pierwszy raz otworzymy 6 grudnia. To czwarta edycja świątecznej zabawy, angażująca mieszkańców w miejskich mediach społecznościowych. W tym roku będzie podobnie, choć Facebook zostanie zmieniony na Instagram. To tu niemal przez cały miesiąc, do 18  grudnia, będzie można przesyłać „rolki” ze świątecznym Gorzowem w roli głównej.

Na pierwszą partię rolek organizatorzy czekają od 1 do 5 grudnia. Autorzy 10 najlepszych rolek zostaną nagrodzeni po odbiór paczek z okna św. Mikołaja, które, zlokalizowane jest na II piętrze kamienicy dawnego „Lamusa” przy ul. Sikorskiego 5, tuż przy głównym budynku Urzędu Miasta.

Żeby wziąć udział w zabawie należy spełnić następujące warunki:

- posiadać publiczny profil na Instagramie,

- obserwować instagramowy profil miasta Gorzów

- oznaczyć w rolce @miasto_gorzów.

Ponadto, „bohaterem rolki” musi być Gorzów w świątecznej odsłonie (np. elementy świątecznego wystroju miasta, fragmenty kampanii „Gorzów blisko świąt” i inne bożonarodzeniowe miejskie akcenty). Rolka musi trwać od 15 do 30 sekund.

Na rolki organizatorzy będą czekać trzy razy:

- od 1 do 5 grudnia (wydawanie prezentów z okna 6 grudnia),

- od 6 do 12 grudnia (wydawanie prezentów z okna 13 grudnia),

- od 13 do 19 grudnia (wydawanie prezentów z okna 20 grudnia).

Do autorów najciekawszych rolek zaproszenie organizatorzy wyślą w wiadomości prywatnej, a ich rolki zostaną opublikowane na profilu miasta.

Zobacz też: 

Okno św. Mikołaja to zabawa, wymyślona podczas pandemii, gdy kontakt bezpośredni był mocno utrudniony, a  większość miejskich wydarzeń z kalendarza „Gorzów blisko świat” odwołano. Wówczas zaproponowaliśmy mieszkańcom foto zabawę. Przez cały grudzień, dwa razy w tygodniu publikowaliśmy na miejskim profilu na Facebooku zdjęcia Gorzowa. Mieszkańców, którzy w krótkim czasie rozpoznali miejsca z fotografii zapraszaliśmy po odbiór prezentów właśnie z okaz kamienicy w centrum miasta (na co dzień siedziba Wydziału Promocji i Informacji). Zabawa na tyle spodobała się mieszkańcom, ze dziś to już jeden ze stałych elementów przedświątecznej kampanii Gorzowa - wyjaśniają organizatorzy. 

Dziękujemy, że jesteś z nami!


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama
News will be here
Reklama