Decyzja dotyczy produktu o numerze indeksu 9291P-22X. Klienci, którzy dokonali zakupu tego artykułu, proszeni są o zaprzestanie jego użytkowania oraz skorzystanie z procedury zwrotu, aby otrzymać pełen zwrot kosztów.
Decyzja o wycofaniu produktu jest efektem wewnętrznej kontroli jakości, którą marka regularnie przeprowadza w trosce o bezpieczeństwo i zadowolenie klientów. Sinsay przeprasza za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją i zapewnia, że dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty spełniały najwyższe standardy.
Jak dokonać zwrotu?
1. Produkty zakupione w sklepach stacjonarnych
Produkty można zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay. Lokalizacje sklepów można znaleźć na stronie internetowej marki. W przypadku braku dowodu zakupu, personel poprosi o wypełnienie formularza zwrotu.
2. Produkty zakupione w sklepie internetowym
Zwrot jest możliwy po zalogowaniu się na konto klienta w sklepie internetowym Sinsay. Należy wybrać opcję „zwrot” lub „reklamacja” i postępować zgodnie z instrukcjami przesłanymi w wiadomości e-mail. Alternatywnie, zwrot można także zrealizować w sklepie stacjonarnym.
Kontakt w razie pytań
Klienci, którzy mają pytania dotyczące procedury zwrotu lub wycofanego produktu, proszeni są o kontakt pod numerem telefonu 58 353 65 65. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora.
Sinsay docenia zrozumienie i współpracę klientów w tej sprawie. Marka zobowiązuje się do dalszego podnoszenia jakości swoich produktów, aby spełniały oczekiwania i potrzeby użytkowników.
Napisz komentarz
Komentarze