Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 28 grudnia 2024 03:32
Reklama

Znana sieć sklepów wycofuje te produkty ze sprzedaży!

Popularna marka odzieżowa, poinformowała o decyzji wycofania jednego z produktów z oferty ze względu na niespełnienie standardów jakości.

Decyzja dotyczy produktu o numerze indeksu 9291P-22X. Klienci, którzy dokonali zakupu tego artykułu, proszeni są o zaprzestanie jego użytkowania oraz skorzystanie z procedury zwrotu, aby otrzymać pełen zwrot kosztów.

Decyzja o wycofaniu produktu jest efektem wewnętrznej kontroli jakości, którą marka regularnie przeprowadza w trosce o bezpieczeństwo i zadowolenie klientów. Sinsay przeprasza za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją i zapewnia, że dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty spełniały najwyższe standardy.

Jak dokonać zwrotu?

1. Produkty zakupione w sklepach stacjonarnych
Produkty można zwrócić w dowolnym sklepie stacjonarnym Sinsay. Lokalizacje sklepów można znaleźć na stronie internetowej marki. W przypadku braku dowodu zakupu, personel poprosi o wypełnienie formularza zwrotu.

2. Produkty zakupione w sklepie internetowym
Zwrot jest możliwy po zalogowaniu się na konto klienta w sklepie internetowym Sinsay. Należy wybrać opcję „zwrot” lub „reklamacja” i postępować zgodnie z instrukcjami przesłanymi w wiadomości e-mail. Alternatywnie, zwrot można także zrealizować w sklepie stacjonarnym.

Kontakt w razie pytań

Klienci, którzy mają pytania dotyczące procedury zwrotu lub wycofanego produktu, proszeni są o kontakt pod numerem telefonu 58 353 65 65. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą operatora.

Sinsay docenia zrozumienie i współpracę klientów w tej sprawie. Marka zobowiązuje się do dalszego podnoszenia jakości swoich produktów, aby spełniały oczekiwania i potrzeby użytkowników.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama