Państwowa Inspekcja Sanitarna wykryła niebezpieczne zanieczyszczenia w dwóch produktach marki Zdrowe Pola, sprzedawanych w sieci Rossmann. W pyłku kwiatowym znaleziono martwe pszczoły i ich części, natomiast w nasionach chia tej samej marki wykryto zanieczyszczenia pochodzenia roślinnego. W związku z tym Rossmann wycofał całe partie tych produktów ze sprzedaży.
Dystrybutor Joyfood Sp. z o.o. podkreśla, że traktuje sprawę poważnie i zapowiada dodatkowe kontrole jakości surowców.
Jakie produkty zostały wycofane?
Pyłek kwiatowy
- Producent: Gospodarstwo Pasieczne „Sądecki Bartnik” Sp. z o.o.
- Dystrybutor: Joyfood Sp. z o.o. (marka Zdrowe Pola)
- Numer partii: 1/23.09.24.304
- Data minimalnej trwałości: 31 sierpnia 2026
Nasiona chia
- Dostawca: Eko Ziarna Sp. z o.o.
- Dystrybutor: Joyfood Sp. z o.o. (marka Zdrowe Pola)
- Numer partii: P-CHN-C-OF-09-072024-313
- Data minimalnej trwałości: 31 sierpnia 2026
Prezydencki klub Gorzów Plus pomniejszył się o dwóch radnych. Odeszli z niego Maria Szupiluk oraz Cezary Żołyński. To pokłosie ostatnich decyzji podejmowanych w Urzędzie Miasta, a dotyczą one m.in. dyrektorki Miejskiego Centrum Kultury. Czy to oznacza zagrożenie dla koalicji dwóch ważnych klubów w mieście?
Rossmann apeluje do klientów o zwrot towaru
Sieć Rossmann wydała oficjalny komunikat, w którym prosi klientów o niespożywanie produktów i ich zwrot do sklepu. Za wadliwy towar zostaną zwrócone pieniądze, nawet jeśli klient nie posiada paragonu.
Co zrobić, jeśli masz te produkty?
- Nie spożywaj ich
- Zwróć do najbliższego sklepu Rossmann
- Zwrot pieniędzy możliwy bez paragonu
Dystrybutor zapowiada dodatkowe środki ostrożności
Firma Joyfood Sp. z o.o., odpowiedzialna za wprowadzenie produktów na rynek, poinformowała, że wprowadza dodatkowe kontrole jakości, aby uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.
"Traktujemy ten incydent bardzo poważnie. Zobowiązaliśmy naszych dostawców do podjęcia działań w celu zwiększenia kontroli surowca w zakresie poziomu obecności ciał obcych" – poinformował dystrybutor.
Czy ta sytuacja wpłynie na zaufanie klientów do produktów superfoods? Jakie są wasze doświadczenia z tą marką? Podzielcie się opinią w komentarzach.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Napisz komentarz
Komentarze