Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 21 września 2024 02:41

Kosmiczne przygody w Gorzowie! Planetobus z Centrum Nauki Kopernik zawita do Strefy SOWA!

Miłośnicy astronomii i kosmicznych wojaży z pewnością ucieszą się na tę wiadomość! W dniach 11 i 12 lipca br. do Gorzowa Wielkopolskiego zawita Planetobus z Centrum Nauki Kopernik.

Będzie to niepowtarzalna okazja, aby wziąć udział w bezpłatnych pokazach planetarium oraz odkryć tajniki wszechświata w interaktywnej Strefie Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności (SOWA).

Mobilne planetarium zaprasza na kosmiczne seanse!

Planetobus to niczym statek kosmiczny, który przeniesie Was wprost w otchłań kosmosu. Podczas 40-minutowych seansów będziecie mogli podziwiać gwiaździste niebo, poznać najciekawsze konstelacje, Układ Słoneczny i inne fascynujące obiekty astronomiczne. Pokazy poprowadzą doświadczeni edukatorzy z Centrum Nauki Kopernik, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania i rozwieją wszelkie kosmiczne wątpliwości.

Strefa SOWA - baw się i ucz z kosmosem!

Oprócz seansów w planetarium, Strefa SOWA zaprasza do wspólnej zabawy i odkrywania kosmicznych tajemnic. Interaktywne eksponaty pozwolą Wam wcielić się w rolę astronautów, sterować rakietami, zgłębiać prawa fizyki i poznawać zjawiska zachodzące w kosmosie. Edukatorzy z Centrum Nauki Kopernik będą do Waszej dyspozycji, aby wspólnie eksperymentować i zgłębiać tajniki wszechświata.