Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
czwartek, 19 września 2024 18:56
Reklama

Prace nad projektem budżetu

Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego informuje, że trwa procedura przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2023 rok i istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w 2023 roku w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Prace nad projektem budżetu

Autor: Bartłomiej Nowosielski

Wniosek winien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy.

Wnioski można składać w każdym czasie, z tym że złożenie wniosku do 23 września 2022 roku zwiększy szanse ujęcia zgłoszonego zadania w projekcie budżetu miasta na 2023 rok.

Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.

Adres korespondencyjny:

Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Kancelaria Ogólna
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski

mail: [email protected]

fax: 957355670


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama