Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
sobota, 23 listopada 2024 02:56
Reklama

Stal Gorzów zaprezentowała kevlar na sezon 2024

We wtorkowy wieczór gorzowski klub zaprezentował kevlar, w którym żużlowcy będą startować w sezonie 2024.
Stal Gorzów zaprezentowała kevlar na sezon 2024

Źródło: Facebook / Stal Gorzów

Kilka tygodni temu do mediów wypłynęło nieoficjalne zdjęcie kevlaru. Kibice nie gryźli się w język i skrytykowali nowy ubiór żużlowców, chodziło głównie o to, że na kevlarze zabrakło koloru żółtego. Sprawa ucichła a we wtorkowy wieczór Stal Gorzów oficjalnie zaprezentowała kevlar. Tym razem jednak w komentarzach fani gorzowskiego zespołu byli raczej zachwyceni stylem i elegancją żużlowego kombinezonu. Kevlar jest zdominowany przez niebieski kolor, a loga sponsorów i elementy ozdobne wykonano w barwach miedzi.

Odważny cel na sezon 2024 i zaskakująco odważny kevlar! Centralna ekspozycja herbu. Wyjątkowo czytelny w nowoczesnym designie. Dopracowany w każdym detalu. Jakość godna celu... - tak o nowym kevlarze napisał gorzowski klub na swoich mediach społecznościowych. 

Jak wiadomo, nie jeździ kevlar, tylko zawodnicy. Fani z Gorzowa mają nadzieję, że będzie to wyjątkowy sezon. 

Barwy klubowe pozostają bez zmian, także zaprojektowana nowa kolekcja kibicowska a zmiana kolorów kevlaru na granatowo-miedziane jest jedynie częścią odświeżenia wizerunku klubu i jasnym sygnałem sposobu podejścia do marketingu- tłumaczy Krzysztof Czyrka Wiceprezes Zarządu nadzorujący działania marketingowe. 

Wiceprezes tłumaczy, że w innych dyscyplinach sportowych również zmieniane są stroje. 

Największe europejskie kluby regularnie zmieniają swoje stroje. Robi to FC Barcelona czy Real Madryt. To naturalny trend. Chcemy się wpisywać w nowoczesny design i wzornictwo. W projektowaniu uwzględniliśmy także najnowsze wytyczne PGE Ekstraligi o „monochromach”. Stawiamy na jakość i wysoką estetykę. Szczególnie nam zależało na ekspozycji i widoczności herbu klubu- to nasza duma. Warto iść w stronę tych, którzy w sporcie wyznaczają trendy. To jest przede wszystkim Formuła 1 i wielkie marki piłkarskie. Wprowadziliśmy świeżość i kontrowersję, toma czemuś służyć…mówi Krzysztof Czyrka. Ponadto czytelność z perspektywy sponsora jest bardzo pożądana i to trzeba dziś zozumieć - kontynuuje.

Dziękujemy, że jesteś z nami!

Zobacz też:


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklamadotacje rpo
Reklama
Reklama