Aplikacja powstała – jak podkreśla Magdalena Janus z zespołu prasowego – z myślą o zapewnieniu komfortu podróżnym. Umożliwia szybkie przekazywanie do PLK informacji o ewentualnych usterkach i możliwym bałaganie na peronach, drogach dojścia, a także przejściach nad i pod torami. To z kolei przyspieszy reakcję zarządcy.
Jak to działa?
🔴 Podpalacz grasuje w naszym mieście?
Krok 1.
Podróżny zauważa jakąś usterkę, np. awarię windy, nagłośnienia, wyświetlaczy czy zaśnieżonego peronu. Może od razu zgłosić to zarządcy. Wystarczy uruchomić aplikację, należy wybrać z listy stację lub przystanek. Data i godzina jest uzupełniana automatycznie.
Lokalizację można również wprowadzić przez kody QR, które znajdują się na wszystkich plakatowych rozkładach jazdy. Wystarczy w aplikacji kliknąć ikonkę kodu, a następnie zeskanować ją aparatem telefonu.
Krok 2.
Podróżny wybiera z dostępnych opcji konkretne miejsca, w których występują usterki, i wybiera z listy rodzaj nieprawidłowości. Można też opisać usterkę i dodać zdjęcie.
🔴 Duże osłabienie Stilonu. Czołowy zawodnik opuszcza drużynę tuż przed sezonem
Krok 3.
Podróżny wybiera opcję „Zgłaszam usterkę”. Od tej chwili piłka jest już po stronie zarządcy stacji lub przystanku kolejowego.
Aplikacja Sprawny Peron jest bezpłatna. Można ją pobrać z Google Play lub Apple Store.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Gościem programu Sport info w Telewizji Gorzów był Ireneusz Maciej Zmora - prezes Stali Gorzów w latach 2012-2019, fan czarnego sportu oraz ekspert żużlowy.
Napisz komentarz
Komentarze