Podejrzenia pracownicy okazały się słuszne. Zadała starszej kobiecie mnóstwo pytań. Na początku klientka poczty nie odpowiedziała na pytania. Potem przyznała, że jej telefon jest na podsłuchu i uczestniczy w tajnej akcji policji. Szybka reakcja pracownicy, która najpierw uspokoiła swoją klientkę, a potem wezwała na miejsce funkcjonariuszy policji, pozwoliła zapobiec nieszczęściu w postaci utraty oszczędności życia. Policjanci spisali zeznanie i odwieźli roztrzęsioną kobietę na komisariat, a potem do domu.
Jako Poczta Polska działamy dwutorowo – z jednej strony informujemy klientów o zagrożeniach, a z drugiej – uczulamy naszych pracowników, by zwracali uwagę na niestandardowe zachowania gości placówek - wyjaśnił Daniel Witowski rzecznik Poczty Polskiej.
Na całe szczęście ta historia zakończyła się happy endem.
Dziękujemy, że jesteście z nami!
Miecia, Filip czy Krysia to tylko nieliczne imiona uroczych pingwinów z lodowiska. Już od 5 lat asystują dzieciom w nauce jazdy na łyżwach. W tym roku 17 pingwinów i dwa delfiny znów wyjadą na lód, by wspomagać i bawić małych sportowców, a wielkie otwarcie już za chwilkę – 18 listopada o godz.10.00.
Napisz komentarz
Komentarze