Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
niedziela, 22 września 2024 09:41
Reklama

Szybka reakcja pracownicy poczty polskiej pozwoliła zapobiec nieszczęściu

7 listopada do jednej z placówki poczty polskiej w Gorzowie przyszła starsza kobieta, która chciała wypłacić znaczną sumę pieniędzy.
Szybka reakcja pracownicy poczty polskiej pozwoliła zapobiec nieszczęściu

Źródło: pixabay

Podejrzenia pracownicy okazały się słuszne. Zadała starszej kobiecie mnóstwo pytań. Na początku klientka poczty nie odpowiedziała na pytania. Potem przyznała, że jej telefon jest na podsłuchu i uczestniczy w tajnej akcji policji. Szybka reakcja pracownicy, która najpierw uspokoiła swoją klientkę, a potem wezwała na miejsce funkcjonariuszy policji, pozwoliła zapobiec nieszczęściu w postaci utraty oszczędności życia. Policjanci spisali zeznanie i odwieźli roztrzęsioną kobietę na komisariat, a potem do domu. 

🔴 Polskie Las Vegas zabłyśnie

 Jako Poczta Polska działamy dwutorowo – z jednej strony informujemy klientów o zagrożeniach, a z drugiej – uczulamy naszych pracowników, by zwracali uwagę na niestandardowe zachowania gości placówek - wyjaśnił Daniel Witowski rzecznik Poczty Polskiej. 

Na całe szczęście ta historia zakończyła się happy endem. 

Dziękujemy, że jesteście z nami!

Miecia, Filip czy Krysia to tylko nieliczne imiona uroczych pingwinów z lodowiska. Już od 5 lat asystują dzieciom w nauce jazdy na łyżwach. W tym roku 17 pingwinów i dwa delfiny znów wyjadą na lód, by wspomagać i bawić małych sportowców, a wielkie otwarcie już za chwilkę – 18 listopada o godz.10.00.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama