Jak to zwykle bywa w takich sytuacjach najbardziej aktywni w komentowaniu były osoby mające uwagi krytyczne. Jednak w tym przypadku o to właśnie chodzi, by takich głosów nie brakowało. Są one potrzebne aby podnosić na wyższy poziom standard obsługi pacjentów gorzowskiej lecznicy.
Najbardziej oberwało się medykom pracującym na Szpitalnym Oddziale Ratunkowym. To tam trafiają osoby potrzebujące najpilniejszej pomocy medycznej. Należy jednak pamiętać, że w tym miejscu o kolejności przyjmowania pacjentów nie decyduje kolejność zgłoszeń, ale obowiązuje priorytet ratowania ludzkiego życia. Jeżeli trafiają się takie zdarzenia jak na przykład wypadek drogowy, wszystko inne schodzi na dalszy plan.
Nie zmienia to jednak faktu, że najwięcej niezadowolonych głosów dotyczyło właśnie tego oddziału.
„Działanie SOR. Na udzielenie pomocy po skomplikowanym złamaniu nogi, czekałem 7 godzin”.
🔴 Waldemar Sadowski: Nie mówiliśmy o tym głośno, ale już bywał na naszym torze
„SOR tragedia prawie 6 godzin czekania z bólem. Kogo to obchodzi. W rejestracji też nieciekawa pielęgniarki pracują chyba za karę, a nie z powołania. Są różne opinie, ale Oddział Oddziałowi nierówny są ludzie i ludziska byłam 2 tygodnie”
To tylko niektóre z licznych głosów negytwnych. Wiele osób skarżyło się także na brak empatii lekarzy oraz całego personelu.
„Podejście personelu do Pacjenta. Może szkolenie z zakresu personel - pacjent. Czy to tak trudno być uprzejmą osobą, przecież praca to nie kara”.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nasi czytelnicy nie tylko krytykowali. Były również głosy, które chwaliły sobie pobyt w gorzowskim szpitalu.
,,Ja byłam leżałam i powiem, wszystko mi się podobało. Podejście lekarzy miła obsługa pielęgniarek miłe Panie sprzątające. Ja widziałam same dobre strony. Może ktoś widzi inaczej. I jeszcze jedno co chcę zaznaczyć, że mają taki sajgon, że nie dziwię się, że czasami się tak zachowują. Życzę całemu Personelowi Szpitala, abyście byli Zdrowi i wytrzymali.”
„Jako wczorajszy klient SOR i ortopedii jestem zadowolony. Wiadomo, daje się wyczuć nerwowość personelu, gdy mają nawał pracy (najprawdopodobniej jest to spowodowane brakami w kadrach), ale gdy ciśnienie maleje, nerwowość znika i idzie ze wszystkimi normalnie porozmawiać i pośmieszkować. Trochę wczoraj spędziłem i trochę widziałem”
Głosem, którego nie można pominąć jest wniosek o przywrócenie działalności poradni bólu. Liczba głosów w tej sprawie pokazuje, że jest bardzo istotny element działalności placówki bardzo potrzebny pacjentom.
🔴Miejcie się na baczności! Czeka nas załamanie pogody
Akcja pod hasłem: Zmieniaj z nami szpital trwa do 20 października (czwartek). W tych dniach od 8.00 do 12.00 pod numerem telefonu 95 782 70 01 można zgłosić uwagi, sugestie, podpowiedzi. Pod telefonem dyżuruje Urszula Majchrzak, specjalista ds. monitorowania standardów akredytacyjnych.
Dzwoń i powiedz co należy zmienić w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim.
Dziękujemy, że jesteście z nami!
Rzeka Warta to skarb naszego miasta. Przez dziesiątki lat używana do żeglugi śródlądowej i turystycznej dziś jest kompletnie nieużywana. Jak przywrócić wycieczki po Warcie i przywrócić ogromny potencjał jaki ma do zaoferowania? Wystarczy pomysł, dobra wola i wsparcie przyjaciół. Przedstawiamy Państwu „Jaskółkę”, własnoręcznie stworzoną barkę, która ma zamiar rozpowszechnić poznawanie Gorzowa i okolic z punktu widzenia rzeki.
Napisz komentarz
Komentarze