Chodzi o sklep Sinsay.
Jakie produkty zostały wycofane?
Decyzja o usunięciu wybranych artykułów ze sprzedaży została podjęta ze względu na niespełnienie standardów jakości marki. W komunikacie Sinsay poinformował o konieczności zwrócenia produktów o następujących numerach indeksów:
- 9291P-22X
- 699CX-MLC
- 697CX-MLC
- 8225P-00X
- 3648U-33X
- 3648U-22X
- 3648U-11X
- 7938R-MLC
Klienci, którzy posiadają którykolwiek z tych produktów, proszeni są o zaprzestanie ich użytkowania i niezwłoczny zwrot.
Jak zwrócić wycofane produkty?
Sinsay udostępnił szczegółową procedurę zwrotu, która zależy od miejsca zakupu produktu.
W tym tygodniu służby miejskie, odpowiedzialne za zieleń w Gorzowie, rozpoczną sadzenie roślin ozdobnych w miejskich kwietnikach, donicach oraz pojemnikach. Mieszkańcy będą mogli podziwiać blisko 12 tysięcy różnorodnych roślin, które upiększą ulice, place i parki.
Dla zakupów w sklepach stacjonarnych:
- Produkty można oddać w dowolnym salonie Sinsay.
- Jeśli klient nie posiada dowodu zakupu, personel poprosi o wypełnienie odpowiedniego formularza.
Dla zakupów online:
- Zwrot można zainicjować po zalogowaniu do konta klienta, wybierając opcję „zwrot” lub „reklamacja” i postępując zgodnie z instrukcjami mailowymi.
- Istnieje również możliwość oddania produktu w sklepie stacjonarnym.
Kontakt dla klientów
W przypadku pytań klienci mogą skontaktować się z infolinią pod numerem telefonu 58 353 65 65 (koszt zgodnie z cennikiem operatora). Sinsay przeprosił swoich klientów za wszelkie niedogodności i zapewnił, że firma dba o najwyższą jakość swoich produktów. Osoby, które posiadają wycofane artykuły, powinny jak najszybciej dokonać ich zwrotu.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Napisz komentarz
Komentarze