Obraz „Barbie” z udziałem Margot Robbie i Ryana Goslinga w rolach głównych jest drugim najchętniej oglądanym filmem w Polsce po okresie pandemii (lepszy wynik miał tylko film "Avatar. Istota wody", który w weekend otwarcia w grudniu ub.r. zgromadził 506 970 widzów). Jest to również jedna z najpopularniejszych premier w historii Warner Bros.
W miniony weekend „Barbie” odniosła ogromny sukces. Film zdobył także entuzjastyczne recenzje krytyków, co przekłada się na przekonanie, że będzie on cieszył się sukcesem na ekranach kin przez całe lato.
🔴 Prace przy budowie parku handlowego nabrały tempa
Dodatkowo, film spotkał się z aktywnym zaangażowaniem użytkowników mediów społecznościowych, którzy oprócz oficjalnej promocji, wrzucali swoje zdjęcia z kina, w których dominował różowy kolor, kojarzący się z lalką Barbie. Różowy motyw był kontynuowany przez różne marki na ich profilach w mediach społecznościowych, które modyfikowały swoje logotypy w nawiązaniu do tego koloru.
Zarówno z perspektywy liczby widzów, jak i aktywności na platformach społecznościowych, film „Barbie” okazał się prawdziwym sukcesem dla Warner Bros. Pictures i z pewnością pozostanie jednym z najważniejszych wydarzeń filmowych w Polsce w tym roku.
ZOBACZ WIDEO: Monika Kowalska, dyrektorka kina Helios opowiada o dwóch kinowych hitach, które obecnie możemy zobaczyć w Gorzowie na dużym ekranie.
Dziękujemy, że jesteś z nami!
Napisz komentarz
Komentarze