Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
czwartek, 28 listopada 2024 00:29
Reklama

Nie przychodzą i nie odwołują wizyt. Niesolidni pacjenci problemem gorzowskich poradni

W gorzowskim szpitalu, jak i wielu innych placówkach medycznych, umawianie wizyt w poradniach specjalistycznych odgrywa kluczową rolę w zapewnianiu skutecznej opieki dla pacjentów, czas oczekiwania jest długi. Niestety, coraz częściej zjawisko nieobecności na zaplanowanych konsultacjach staje się poważnym problemem.
Nie przychodzą i nie odwołują wizyt. Niesolidni pacjenci problemem gorzowskich poradni

Źródło: Facebook / Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie

Wizyty w specjalistycznych poradniach gorzowskiego szpitala to ważne spotkania dla pacjentów, ale czasami różne okoliczności sprawiają, że nie można stawić się na zaplanowaną konsultację. Szpital apeluje o uczciwość i zrozumienie dla innych chorych, którzy także potrzebują pilnej opieki. Dlatego ważne jest, aby w miarę możliwości zgłosić nieobecność i odwołać wizytę z odpowiednim wyprzedzeniem.

🔴 Inwestycja zmierza do finiszu: na to osiedle dojedziesz tramwajem

Od początku roku, z umówionych wizyt specjalistycznych, aż 3289 pacjentów nie skorzystało z zaplanowanych terminów, nie podając przyczyny swojej nieobecności. To znacząca liczba, której nie można lekceważyć, zwłaszcza w kontekście osób oczekujących w kolejce na wizytę. Dla porównania, 4110 osób skontaktowało się ze szpitalem, aby anulować lub zmienić termin swojej wizyty, dzięki czemu inne osoby miały szansę na skorzystanie z konsultacji.

Przedstawiciele szpitala podkreślają, że każda nieobecność bez powiadomienia powoduje straty — zarówno dla innych pacjentów, jak i dla personelu medycznego, który mógłby skierować swoje wysiłki na inne przypadki wymagające natychmiastowej uwagi. Zbyt częste zjawisko niepojawiania się na umówionych wizytach jest również przyczyną narastających kolejek i wydłużających się czasów oczekiwania na terminy. 

🔴 Zacięte spotkanie w Grudziądzu. Stal Gorzów wygrywa

Mimo kolejek do specjalistów, od początku roku z umówionych wizyt nie skorzystało — bez podania przyczyny - aż 3289 pacjentów. 4110 skontaktowało się z nami, żeby anulować lub zmienić termin wizyty. DZIĘKUJEMY! - poinformowali przedstawiciele Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie na swoim profilu społecznościowym. 

Dlatego gorzowski szpital prosi wszystkich pacjentów, którzy z różnych powodów nie mogą przyjść na zaplanowaną wizytę, o wcześniejsze powiadomienie. Istnieją różne sposoby, aby to zrobić — można skontaktować się z call center, wysłać e-mail lub skorzystać z internetowego konta pacjenta szpitala. 

Dziękujemy, że jesteś z nami!

Sulęcin był kolejnym przystankiem Pikniku Funduszy Europejskich ze strefą zdrowia. Organizatorem akcji jest Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego. Można było dowiedzieć się, na co pozyskać środki w nowej perspektywie finansowej oraz wykonać drobne badania i dowiedzieć się o programach profilaktycznych.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

mi. 25.07.2023 22:25
Nieodpowiedzialne (zachowanie) to długi czas oczekiwania na przyjęcie do specjalisty i o tym proszę pisać oraz to właśnie proszę piętnować. Zachoeania pacjentow to tylko pochodna wszechobecnego syfu w tzw. ochronie zdrowia.

Es 25.07.2023 16:08
Na wizytę u specjalisty oczekuje się zbyt długo. Jeżeli ktoś potrzebuje pilnej pomocy a pomoc te może uzyskać za kilka miesięcy czy w najlepszym razie za miesiąc to zmuszony jest iść prywatnie. Skoro zapłacił za wizytę to nie widzi konieczności odwołania tej na NFZ . Cos za coś. Dopóki będą długie kolejki to tak będzie. A może to ktoś z rejestracji powinien zadzwonić z odpowiednim wyprzedzeniem i przypomnieć o terminie wizyty

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama