Przejdź do głównych treściPrzejdź do głównego menu
środa, 25 września 2024 15:29
Reklama

Karygodne zachowanie pary w gorzowskiej restauracji

Mówi się, że klient nasz pan... jednak niektórzy opacznie rozumieją to pojęcie. Sytuacja, jaka miała miejsce w jednym z gorzowskich lokali, wzbudza wiele emocji.
Karygodne zachowanie pary w gorzowskiej restauracji

Źródło: Facebook / Sofra Anadolu

Mężczyzna i kobieta wybrali się na obiad do restauracji Sofra. Para zamówiła dwa dania. Jednak byli bardzo niecierpliwi i gdy po paru minutach nie dostali swojego zamówienia, zażądali zwrotu pieniędzy. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie karygodne zachowanie kobiety. 

Po 6 minutach od złożenia zamówienia zaczepiali obsługę, pytając, dlaczego tak długo, a po dokładnie 9 minutach podeszli do baru, Pani oburzona, stwierdziła, że w domu smaży takie danie w 5 minut i nie będzie dłużej czekać, żąda zwrotu gotówki. Kasjerka oddala pieniążki, by uniknąć awantury przy pełnej restauracji gości, ale zaznaczyła, że za wypite już napoje pieniędzy nie zwróci. Złośliwa i niezadowolona z rozwoju sytuacji klientka wylała napój na nasze sprzęty barowe (kasa, terminal i bonownik) obrażając naszą załogę, a Tureckich pracowników wyzywając od "brudasów i czarnuchów" – napisali na swoim profilu na Facebooku właściciele Sofry. 

🔴 Nowe smaki ''wjeżdżają'' do Gorzowa

Sprawa prawdopodobnie będzie miała swoje konsekwencje prawne. Dlatego właściciele proszą o pomoc. 

Jako właściciele restauracji, zaznaczamy, że nie pozwolimy traktować w ten sposób naszych pracowników. Nasza mała Sofrankowa społeczność żyje jak rodzina i każdemu z tej grupy, niezależnie od narodowości, należy się szacunek. Chcielibyśmy wyciągnąć z tego tytułu konsekwencje, zatem jeśli byłeś/aś świadkiem incydentu, lub kojarzysz parę, prosimy o kontakt – napisali na Facebooku. 

Dziękujemy, że jesteś  z nami!

Gościem programu #autorozmowni był znany gorzowski dziennikarz - Roman Błaszczak.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Ania 02.05.2023 16:26
Hania po babci, super❤️

Reklama
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama